top

Heeft u klachten?

Het is belangrijk dat de gesprekken in goed onderling contact plaatsvinden. Bent u ontevreden over uw behandeling of heeft u een klacht? Bespreekt u dit dan eerst met uw behandelend diëtist. In een extra gesprek kunt u aangeven waarover u niet tevreden bent en samen kunt u kijken naar een mogelijke oplossing.

Wanneer overleg met uw diëtist niets oplevert, kunt u zich wenden tot de Informatie- en Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKZ). Folders zijn te downloaden via www.nvdietist.nl>diëtisten>informatie voor consumenten>klachten



Laatste nieuws

Bereikbaarheid zomer 2018

Aangepaste bereikbaarheid Diëtistenpraktijk Goldsmith zomer 2018

Lees meer »

Zomerperiode 2018

Beperkte openingstijdens in de zomerperiode van 2018

Lees meer »

Europese Privacywet gaat in op 25-05-2018

Europese Privacywet gaat 25 mei 2018 in! Wat houdt deze wet in en wat betekent dit voor u?

Lees meer »

Facebook

bottom